План работы МО

Метадычная тэма: павышэнне якасці і эфектыўнасці выхавання навучэнцаў праз развіццё прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў, якія выконваюць выхаваўчую функцыю

Мэта: стварэнне ўмоў для павышэння якасці і эфектыўнасці выхавання навучэнцаў, для асобаснага і прафесійнага росту педагогаў, якія выконваюць выхаваўчую функцыю, сродкамі метадычнай работы, аказанне дзейснай дапамогі педагагічным работнікам у павышэнні ўзроўню іх тэарэтычнай і практычнай падрыхтоўкі.

Задачы дзейнасці:

  • аказваць інфармацыйна-метадычную дапамогу ва ўдасканаленні форм і метадаў арганізацыі выхаваўчай работы;
  • садзейнічаць фарміраванню метадалагічнай культуры як сродку павышэння іх прафесійнага майстэрства;
  • садзейнічаць фарміраванню аналітычных уменняў і навыкаў у планаванні і арганізацыі самаадукацыйнай работы;
  • ажыццяўляць выяўленне, фарміраванне, абагульненне і распаўсюджванне эфектыўнай педагагічнай практыкі;
  • садзейнічаць уключэнню педагогаў у навукова-метадычную работу і інавацыйную праектную дзейнасць.

 

 

 

 

 

 

План мерапрыемстваў вучэбнага метадычнага аб'яднання на 2024/2025 навучальны год

Змест

Жнівень

Верасень

Кастрычнік

Лістапад

Снежань

Мерапрыемствы, накіраваныя на павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў

(кансультацыі, ІМН, семінары, майстар-класы, выставы, адкрытыя ўрокі, фестывалі і інш.)

 

Кансультацыя-практыкум ”Педагагічнае выяўленне суіцыдальных маркераў у дзяцей”

Лагуцік  А С., Жых Л.В., Ляўшук І.М.

Кансультацыя “Педагагічнае суправаджэнне навучэнца пасля вяртання са спецыалізаванай установы закрытага тыпу”

Лагуцік А.С., намеснік дырэктара па УВР

 

Кансультацыя для маладых класных кіраўнікоў

«Канфлікт у класным калектыве. Прычыны і спосабы вырашэння”

 

Лагуцік  А С.,

Жых Л.В.

 

 

Кансультацыі для класных кіраўнікоў (па запытах)

Пасяджэнні МА

(№ і парадак дня)

Пасяджэнне № 1

Тэма: Арганізацыя дзейнасці класнага кіраўніка ў 2024/2025 навучальным годзе

Парадак дня:

1.Аналіз дзейнасці метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў за 2023/2024 навучальны год. Вызначэнне задач работы вучэбна-метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў на 2024/2025 навучальны год.

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

2.Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе.                      

Лагуцік А.С., намеснік дырэктара па УВР

3.Асноўныя нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгламентуюць ідэалагічную і выхаваўчую работу ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе.

Лагуцік А.С., намеснік дырэктара па УВР

4.Прафілактыка злачынстваў і правапарушэнняў. Нарматыўныя прававыя дакументы, якія рэгламентуюць прафілактычную работу ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

5.Рэалізацыя асноўных напрамкаў выхаваўчай работы ў адпаведнасці з інструктыўна-метадычным пісьмом Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь "Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе"

Лагуцік А.С., намеснік дырэктара па УВР

6.Ажыццяўленне планавання работы МА з улікам прыярытэтных мэт і задач, вызначаных Кодэксам Рэспублікі Беларусь аб адукацыі, ІМП "Асаблівасці арганізацыі ідэалагічнай і выхаваўчай работы ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі ў 2024/2025 навучальным годзе", вынікаў дыягностыкі прафесійных запытаў удзельнікаў МА па выніках 2023/20 навучальнага года

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

Практычны блок:

7.Актуальныя тэмы і формы арганізацыі работы з бацькамі  2024/2025 годзе

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

8.Зацвярджэнне плана работы метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў на 2024/2025 навучальны год.

9. Азнаямленне педагогаў з алгарытмам інфармавання педагагічнымі работнікамі бацькоў, апекуноў, папячыцеляў навучэнцаў аб наяўнасці прыкмет гвалту ў дачыненні да непаўналетніх.

 

 

Пасяджэнне № 2

семінар-практыкум

Тэма: Удасканаленне работы класнага кіраўніка па ідэалагічным, грамадзянскім, патрыятычным і ваенна-патрыятычным выхаванні – прыярытэтная задача ідэалагічнай і выхаваўчай работы.

Парадак дня:

1. Работа класнага кіраўніка па фарміраванні ў вучняў павагі да гістарычнага мінулага нашай краіны, патрыятызму, пачуцця гонару за подзвіг беларускага народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны.

Ляўшук І.М. класны кіраўнік ХІ класа

2.Рэалізацыя задач ваенна-патрыятычнага выхавання ў школе.

Юшкевіч Я.В., кіраўнік ВПВ

3.Рэалізацыя інфармацыйна-адукацыйнага праекта "ШАГ" для навучэнцаў.

Халюкоў В.У., класны кіраўнік IX класа

4. Роля музея ў выхаванні падрастаючага пакалення.

Кандрашонак А.І.., класны кіраўнік IV класа

Практычны блок

1.Абмен досведам працы (класныя кіраўнікі 1-11 класаў)

2.Фотасправаздача класных кіраўнікоў па ідэалагічным, грамадзянскім і патрыятычным выхаванні навучэнцаў.

3.Наведванне і аналіз праведзеных адкрытых адзіных дзён інфармавання "Школы Актыўнага Грамадзяніна". 

Класныя кіраўнікі 8-11 класаў (па плане)

4.Рэфлексія «Абмен меркаваннямі».

 

Мерапрыемствы, накіраваныя на дыягностыку, аналіз, рэгуляванне педагагічнай дзейнасці

Анкетаванне «Выяўленне цяжкасцей класнага кіраўніка пры ажыццяўленні выхаваўчага працэсу»

Лагуцік  А С.,

 Жых Л.В.

Вывучэнне дзейнасці членаў ВМА па арганізаваным пачатку 2024/2025 навучальнага года

Лагуцік  А С.

.

 

Анкетаванне «Выяўленне станоўчага вопыту ў рабоце класнага кіраўніка, выяўленне прафесійных запытаў” пры ажыццяўленні выхаваўчага працэсу»

Лагуцік  А С.,

 Жых Л.В.

Вывучэнне дзейнасці членаў МА па прафілактыцы сямейнага недабрабыту

Лагуцік  А С.

.

 

 

Мерапрыемствы, накіраваныя на выяўленне, вывучэнне і абагульненне досведу працы

Наведванне мерапрыемстваў, кансультаванне удзельнікаў ВМА з мэтай падрыхтоўкі да ўдзелу ў 21 выставе навукова-метадычных матэрыялаў, педагагічнага вопыту і творчасці навучэнскай моладзі.

Прамежкавы кантроль падрыхтоўкі матэрыялаў да зборніка метадычных матэрыялаў з досведу працы класных кіраўнікоў і педагогаў дадатковай адукацыі

Лагуцік  А С., Жых Л.В.

 

Змест

Студзень

Люты

Сакавік

Красавік

Май

Мерапрыемствы, накіраваныя на павышэнне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў

(кансультацыі, ІМС, семінары, майстар-класы, выставы, фестывалі)

Кансультацыя-практыкум.

Тактыка выяўлення фактаў гвалту ў адносінах да непаўналетніх, арганізацыя працы, накіраванай на прафілактыку злачынстваў супраць палавой недатыкальнасці і свабоды непаўналетніх.

Лагуцік  А С.,

 Жых Л.В.

Кансультацыя для маладых класных кіраўнікоў

Рашэнне педагагічных задач Прафілактыка агрэсіўных паводзін у класе

Лагуцік  А С.,

 Жых Л.В.

 

 

Групавая кансультацыя « “Прафілактыка шкодных звычак сярод навучэнцаў, барацьба з курэннем і вейпінгам сярод падлеткаў”.

Жых Л.В.

 

 

Кансультацыі для класных кіраўнікоў (па запытах)

Пасяджэнні МА

 

Пасяджэнне № 3

Тэма: Сістэма работы класнага кіраўніка па прафілактыцы злачынстваў і правапарушэнняў, захаванні псіхалагічнага здароўя навучэнцаў, па фарміраванні культуры бяспекі жыццядзейнасці і здаровага ладу жыцця і прафілактыцы шкодных залежнасцей.

Форма правядзення: свабодная дыскусія

Тарэтычны блок:

1.Прафілактыка злачынстваў і правапарушэнняў сярод вучняў школы. Фарміраванне прававой і інфармацыйнай культуры навучэнцаў.

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

2.Работа з сем'ямі навучэнцаў як асноўны напрамак прафілактычнай работы.

Трубко М.У.., класны кіраўнік VІ класа

3.Арганізацыя работы па фарміраванні адказных адносін у вучняў да ўласнага здароўя як важнейшай каштоўнасці, прафілактыка наркаманіі і таксікаманіі сярод падлеткаў.

Лагуцік А.С.., намеснік дырэктара па ВР

Практычны блок:

1.Выпуск метадычнага бюлетэня "Прафілактыка і папярэджанне злачынстваў і правапарушэнняў".

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

 

2.Наведванне і аналіз класнай гадзіны "Інфармацыйная бяспека ў сетцы Інтэрнэт".

Ігнацік М.І., класны кіраўнік VIІІ класа

3.Наведванне і аналіз адкрытага мерапрыемства па фарміраванні навыкаў здаровага ладу жыцця.

Рэфлексія "Абмен меркаваннямі".

 

Пасяджэнне № 4

Тэма: Удасканаленне педагагічнай кампетэнцыі класных кіраўнікоў па духоўна-маральным развіцці і выхаванні навучэнцаў. Працоўнае выхаванне і прафарыентацыя вучняў школы як залог іх паспяховай сацыялізацыі.

Форма правядзення: аўкцыён метадычных ідэй.

Тэарэтычны блок:

1.Арганізацыя дзейнасці класнага кіраўніка па духоўна-маральным выхаванні, работа па ўключэнні навучэнцаў у дабрачынную дзейнасць і валанцёрскі рух.

Сербін А.Д., педагог-арганізатар

2.Значэнне сямейнага выхавання ў духоўна-маральным развіцці навучэнца

Свяцецкая В.А.., класны кіраўнік І класа

 

3.Супрацоўніцтва сям'і і класнага кіраўніка па фармаванні працоўнага выхавання малодшага школьніка

Дарафейчык В.В.., класны кіраўнік ІІ класа

4. Роля прафарыентацыі ў фарміраванні асобы навучэнцаў. Нестандартныя метады і формы работы класнага кіраўніка ў гэтым напрамку.

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

Практычны блок:

1.Нестандартныя формы правядзення пазакласных мерапрыемстваў па духоўна-маральным выхаванні.

2.Абмен вопытам работы (Класныя кіраўнікі 1-11 класаў).

3Наведванне і аналіз пазакласнага мерапрыемства па духоўна-маральным выхаванні, працоўным выхаванні і прафарыентацыйнай рабоце.

4.Рэфлексія «Абмен меркаваннямі».

 

Пасяджэнне № 5

Тэма: Падвядзенне вынікаў работы метадычнага аб'яднання класных кіраўнікоў за 2024/2025 навучальны год

Форма правядзення: абмен вопытам

Тэарэтычны блок:

1.Аналіз дзейнасці метадычнага аб'яднання за 2024/2025. Дыягностыка прафесійных цяжкасцяў

Жых Л.В., кіраўнік МА класных кіраўнікоў

2.Абмеркаванне перспектыўнага планавання на 2025/2026 навучальны год

Класныя кіраўнікі I - X класаў

3.Арганізацыя летняй кампаніі-2025

Лагуцік А.С., намеснік дырэктара па ВР

 

Практычны блок:

1.Прафесійна-творчая справаздача.

2.Дыягностыка прафесійных цяжкасцей класных кіраўнікоў

Мерапрыемствы, накіраваныя на павышэнне якасці ведаў (ВК, справаздачы)

 

Вывучэнне дзейнасці членаў ВМА па арганізацыі ўзаемадзеяння па рэалізацыі асноўных напрамкаў выхаваўчай работы

Лагуцік  А С

 

.

 

Вывучэнне дзейнасці членаў ВМА "Арганізаванае заканчэнне 2024/2025 навучальнага года"

Лагуцік  А С.

Мерапрыемствы, накіраваныя на дыягностыку, аналіз, рэгуляванне педагагічнай дзейнасці

(анкетаванне, ДРК, дыягностыка)

 

 

Анкетаванне «Дыягностыка эфектыўнасці работы ВМА і задаволенасці дзейнасцю ВМА»

Лагуцік  А С.,

Жых Л.В.

Дыягностыка прафесійных запытаў для планавання працы ВМА на наступны навучальны год

Лагуцік  А С.,

Жых Л.В

 

Мерапрыемствы, накіраваныя на выяўленне, вывучэнне і абагульненне досведу працы

Наведванне мерапрыемстваў, кансультаванне удзельнікаў ВМА з мэтай падрыхтоўкі да ўдзелу ў 21 выставе навукова-метадычных матэрыялаў, педагагічнага вопыту і творчасці навучэнскай моладзі.

Прамежкавы кантроль падрыхтоўкі матэрыялаў да зборніка метадычных матэрыялаў з досведу працы класных кіраўнікоў і педагогаў дадатковай адукацыі

Лагуцік  А С..

Выпуск зборніка метадычных матэрыялаў з досведу працы класных кіраўнікоў і педагогаў дадатковай адукацыі

         Жых Л.В.

 

 

 

поделиться в:
Президент Республики Беларусь https://president.gov.by/ru
Национальный правовой Интернет-портал Республики Беларусь https://pravo.by/
Портал рейтинговой оценки качества оказания услуг и административных процедур организациями Республики Беларусь http://качество-услуг.бел/