Гадавы план работы
настаўніка-дэфектолага
Гваздоўскай Людмілы Мікалаеўны
ў пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі
дзяржаўнай установы адукацыі “Дварэцкая сярэдняя школа”
на 2024/2025 навучальны год
Мэта:Аказанне комплекснай карэкцыйна-псіхолага-педагагічнай дапамогі вучням з АПФР, бацькам (законным прадстаўнікам)
Задачы:
- карэкцыя парушэнняў развіцця на карэкцыйна-развіваючых занятках;
- кансультаванне бацькоў і законных прадстаўнікоў вучняў, настаўнікаў.
- аднаўленне метадычнай базы кабінета, нагляднага, дыдактычнага мат-ла
№ |
Напрамак работы |
Змест |
Тэрмін |
1 |
Арганізацыйная работа |
1. Падрыхтоўка кабінета да новага навучальнага года 2. Узгадненне гадавога плана работы 3. Састаўленне графіка работы і расклада заняткаў 4. Напісанне індывідуальных і групавых (падгрупавых) каляндарна-тэматычных планаў 5. Афармленне і вядзенне журнала ўліку праведзеных заняткаў і наведвання іх вучнямі 6. Састаўленне графіка правядзення кансультацый для бацькоў, настаўнікаў 7. Падрыхтоўка і афармленне дакументацыі на ПМПК 8. Вядзенне журнала ўліку абследаваныз і залічаных у ПКПД вучняў 9. Правядзенне аналітычнай работы дзейнасці ПКПД, напісанне справаздачы
|
Жнівень
Пачатак верасня 2024г.
Да 13.09.2024 г. Напрацягу года
Да 13.09.2024 г.
Па плану ПМПК Напрацягу года Канец мая 2025 г. |
2 |
Дыягнастычная дзейнасць |
1. Правядзенне паглыбленага псіхолага-педагагічнага абследвання 2. Фіксіраванне вынікаў абследвання ў картах індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцей вучняў 3. Адсочванне дынамікі развіцця і засваення адукацыйных праграм
|
Да 15.09.2024 З 25.05.2025 Да 15.09.2024 З 25.05.2025 Напрацягу года
|
|
Арганізацыйная дзейнасць |
1. Камплектаванне груп на выснове аналізу рэзультатаў абследвання 2. Састаўленне графіка работы
|
Да 16.09.2024
|
3 |
Карэкцыйна-педагагічная дзейнасць |
1. Планаванне карэкцыйнай работы з улікам рэзультатаў абследвання. 2. Правядзенне індывідуальных карэкцыйных заняткаў 3. Правядзенне групавых (падгрупавых) карэкцыйных заняткаў |
Напрацягу года |
4 |
Метадычная дзейнасць |
1. Удзел у педагагічных саветах, пасяджэннях школы 2. Удзел у рабоце раённых метадычных аб’яднаннях настаўнікаў-дэфектолагаў 3. Узаемадзеянне з настаўнікамі школы
4. Вывучэнне навінак метадычнай літаратуры, перыёдыкі па напрамках інклюзіўнай адукацыі, карэкцыйна-развіваючай дзейнасці 5. Узбагачэнне прадметна-развіваючага асяроддзя кабінета: - набыццё стала для заняткаў з вучнямі - выраб дыдактычных гульняў, развіваючых дапаможнікаў - набыццё метадычных мат-лаў - распрацоўка дыдактычных мат-лаў для развіцця маўлення на беларускай мове |
Напрацягу года Напрацягу года 1 раз у чвэрць
Напрацягу года
Кастрычнік Лістапад Снежань Студзень Красавік |
5 |
Кансультатыўна-прафілактычная дзейнасць |
1. Правядзенне карэкцыйна-педагагічнай работы ў рамках псіхолага-педагагічнага суправаджэння 2. Індывідуальныя кансультацыі і гутаркі з настаўнікамі па пытаннях адукайнага працэсу дзяцей з АПФР 3. Гутаркі і індывідуальныя кансультацыі з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі) на пытаннях адукацыі і выхавання 4. Правядзенне адкрытых урокаў і заняткаў для бацькоў і настаўнікаў |
Напрацягу года
Верасень-май
Верасень-май
Кастрычнік Снежань Сакавік Май |
6. |
Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць |
1. Правядзенне паглыбленага псіхолага-педагагічнага абследвання 2. Фіксіраванне вынікаў абследвання ў картах індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцей вучняў 3. Афармленне аналітычнай справаздачы аб рабоце настаўніка-дэфектолага ПКПД за навучальны год |
25.05.2025-31.05.2025
31.05.2025 |