Годовой план работы

 

 

 

 

 

 

 

Гадавы план работы

настаўніка-дэфектолага

Гваздоўскай Людмілы Мікалаеўны

ў пункце карэкцыйна-педагагічнай дапамогі

дзяржаўнай установы адукацыі “Дварэцкая сярэдняя школа”

на 2024/2025 навучальны год

 

   Мэта:Аказанне комплекснай карэкцыйна-псіхолага-педагагічнай дапамогі вучням з АПФР, бацькам (законным прадстаўнікам)

 

Задачы:

  • карэкцыя парушэнняў развіцця на карэкцыйна-развіваючых занятках;
  • кансультаванне бацькоў і законных прадстаўнікоў вучняў, настаўнікаў.
  • аднаўленне метадычнай базы кабінета, нагляднага, дыдактычнага мат-ла

 

Напрамак работы

Змест

Тэрмін

1

Арганізацыйная работа

1.      Падрыхтоўка кабінета да новага навучальнага года

2.      Узгадненне гадавога плана работы

3.      Састаўленне графіка работы і расклада заняткаў

4.      Напісанне індывідуальных і групавых (падгрупавых) каляндарна-тэматычных планаў

5.      Афармленне і вядзенне журнала ўліку праведзеных заняткаў і наведвання іх вучнямі

6.      Састаўленне графіка правядзення кансультацый для бацькоў, настаўнікаў

7.      Падрыхтоўка і афармленне дакументацыі на ПМПК

8.      Вядзенне журнала ўліку абследаваныз і залічаных у ПКПД вучняў

9.      Правядзенне аналітычнай работы дзейнасці ПКПД, напісанне справаздачы

 

Жнівень

 

Пачатак верасня 2024г.

 

Да 13.09.2024 г.

Напрацягу года

 

Да 13.09.2024 г.

 

Па плану ПМПК

Напрацягу года

Канец мая 2025 г.

2

Дыягнастычная дзейнасць

1.      Правядзенне паглыбленага псіхолага-педагагічнага абследвання

2.       Фіксіраванне вынікаў абследвання ў картах індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцей вучняў

3.      Адсочванне дынамікі развіцця і засваення адукацыйных праграм

 

 

Да 15.09.2024

З 25.05.2025

Да 15.09.2024

З 25.05.2025

Напрацягу года

 

 

Арганізацыйная

дзейнасць

       1. Камплектаванне груп на выснове аналізу рэзультатаў абследвання

      2. Састаўленне графіка работы

 

Да 16.09.2024

 

3

Карэкцыйна-педагагічная

дзейнасць

1.      Планаванне карэкцыйнай работы з улікам рэзультатаў абследвання.

2.      Правядзенне індывідуальных карэкцыйных заняткаў

3.      Правядзенне групавых (падгрупавых) карэкцыйных заняткаў

Напрацягу года

4

Метадычная дзейнасць

1.      Удзел у педагагічных саветах, пасяджэннях школы

2.      Удзел у рабоце раённых метадычных аб’яднаннях настаўнікаў-дэфектолагаў

3.      Узаемадзеянне з настаўнікамі школы

 

4.      Вывучэнне навінак метадычнай літаратуры, перыёдыкі па напрамках інклюзіўнай адукацыі, карэкцыйна-развіваючай дзейнасці

5.      Узбагачэнне прадметна-развіваючага асяроддзя кабінета:

-          набыццё стала для заняткаў з вучнямі

-          выраб дыдактычных гульняў, развіваючых дапаможнікаў

-          набыццё метадычных мат-лаў

-          распрацоўка дыдактычных мат-лаў для развіцця маўлення на беларускай мове

Напрацягу года

Напрацягу года

1 раз у чвэрць

 

Напрацягу года

 

Кастрычнік

Лістапад

Снежань

Студзень

Красавік

5

Кансультатыўна-прафілактычная

дзейнасць

1.      Правядзенне карэкцыйна-педагагічнай работы ў рамках псіхолага-педагагічнага суправаджэння

2.      Індывідуальныя кансультацыі і гутаркі з настаўнікамі па пытаннях адукайнага працэсу дзяцей з АПФР

3.      Гутаркі і індывідуальныя кансультацыі з бацькамі (законнымі прадстаўнікамі) на пытаннях адукацыі і выхавання

4.      Правядзенне адкрытых урокаў і заняткаў для бацькоў і настаўнікаў

Напрацягу года

 

Верасень-май

 

Верасень-май

 

Кастрычнік

Снежань

Сакавік

Май

6.

Інфармацыйна-аналітычная дзейнасць

1. Правядзенне паглыбленага псіхолага-педагагічнага абследвання

2. Фіксіраванне вынікаў абследвання ў картах індывідуальна-тыпалагічных асаблівасцей вучняў

3. Афармленне аналітычнай справаздачы аб рабоце настаўніка-дэфектолага ПКПД за навучальны год

25.05.2025-31.05.2025

 

 

 

31.05.2025

 

поделиться в:
Президент Республики Беларусь https://president.gov.by/ru
Национальный правовой Интернет-портал Республики Беларусь https://pravo.by/
Портал рейтинговой оценки качества оказания услуг и административных процедур организациями Республики Беларусь http://качество-услуг.бел/